  • Data: 2008-10-05 17:12:33
    Temat: Re: alimenty - prawo jazdy
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan napisał(a):

    > W odpowiedzi na pismo z niedziela 05 październik 2008 17:10
    > (autor krys
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <gcalde$p4$1@inews.gazeta.pl>):

    > Napisałaś. Co prawda wprost nie napisałaś Ty,

    Nie, to Ty sobie odczytałeś, tak, jak było Ci wygodnie. A ja z twoimi
    wyobrażeniami na temat tego, co ja sadzę, dyskutowac nie bedę.

    > tylko szynszyl,

    Szerszeń.

    I nie przyjmujesz argumentów, że ktoś może nie mieć
    > możliwości takiej...

    Jedynym argumentem może być kalectwo. Ale nawet utrata pracy nie jest
    takim argumentem na stałe, może być usprawiedliwieniem na pewien czas.

    --
    pozdrawiam
    Justyna