  • Data: 2002-09-12 08:05:43
    Temat: Re: alimenty, odwolanie, detektyw ?
    Od: "rapatang" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rapatang" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:alob2k$1vl4$1@news2.ipartners.pl...

    --

    > Dorota

    ponawiam pytanie

    w nieco innej formie

    gdzie w trojmiescie mozna znalezc sprawdzonego i taniego detektywa
    ktory moglby sprawnie i dyskretnie sprawdzic sytuacje majatkowa ojca dziecka
    ?

    BTW gorsety lachy ataki serca bardzo moga zmienic nastawienie czy tez
    laskawosc sadu, chcialabym jednak byscie Panstwo nie deformowali sensu mojej
    wypowiedzi

    Prosze o komentarze na zadany temat

    Dziekuje

    --