  • Data: 2002-09-12 07:00:20
    Temat: Re: alimenty, odwolanie, detektyw ?
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Sandra" <d...@w...pl> wrote in message
    news:alpa32$lfe$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Użytkownik rapatang <r...@p...onet.pl> w wiadomości do
    grup
    > dyskusyjnych napisał:alob2k$1vl4$...@n...ipartners.pl...
    >
    > :-)) czy ten gorset wniósł do sprawy jakieś zmiany eh ludzie

    Normalne...

    Nigdy nie chcialem alimentow na syna mojej zony na dziecko z pierwszego
    malzenstwa.
    Uwazalem, ze zakladam rodzine i sam bede lozyl na dzieci.
    Ale gdy Syn podrosl pomyslal sobie ze dobrze byloby miec jakas "kase",
    i namowil mame o wniesienie o laimenty...

    "Tatus" przyjechal z torba pelna lekow i na rozprawie zaczal "umierac".
    Wiec Pani Sedzina bardzo mile zreszta zapytala zone co ona o tym sadzi a
    zona,
    ze juz nic nie chce...

    Boguslaw