  • Data: 2002-08-27 22:07:41
    Temat: Re: alimenty dla rodziców
    Od: "Gacek" <G...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <t...@p...onet.pl> wrote in message
    news:26a7.000004f0.3d6bb84a@newsgate.onet.pl...
    > Witam,
    > Czy ktos ma moze jakies doswiadczenia w sprawie swiadczen alimentacyjnych
    dla
    > rodzicow? jestem studentem dziennym na dwoch kierunkach, bez zarobkow,
    > utrzymującym sie wylacznie ze stypendium naukowego.

    Sandra sie dopytuje, ale :
    1) Jesli o Ciebie chodzi to nie ma szans zebys placil alimenty na rodzicow -
    chyba ze dysponujesz jakims duzym majatekiem (przy zalozeniu ze nie
    zarabiasz)
    2) Prawo faktycznie przewiduje taka mozliwosc, ale Twoi rodzice musieliby
    znalezc sie w tragicznej sytuacji zyciowej, bardzo ciezkiej chorobie, badz
    ogolnie w niedostatku.

    Spij spokojnie :)

    --
    Pozdrawiam serdecznie - Gacek
    (odpowiadajac na priv usun cyfry z adresu)