  • Data: 2004-01-05 12:08:20
    Temat: Re: alimenty
    Od: c...@g...pl (Agnieszka Sliwowska) szukaj wiadomości tego autora

    WHYSKY napisał(a):

    > mam wezwanie na policje z art. 209 nie place kolo roku . placi fundusz. nie
    > mam zadnych dochodow . Zamkna mnie odrazu ? czy moze lepiej pounikac
    > policji ?
    > kiedys wkoncu bede mial jakas prace

    Unikanie policji nic ci nie da. Wystawia list gonczy, spisze cie
    pierwszy lepszy patrol albo kanar (jesli nie bedziesz mial przy sobie
    dokumentow) i OD RAZU zamkna cie do aresztu, gdzie najprawdopodobniej
    posiedzisz do rozprawy w sadzie (to moze byc i rok, choc na ogol jest
    nieco krocej).
    Lepiej idz, wyjasnij, ze masz trudnosci finansowe - nie masz pracy, itp.
    pzdr
    A.