  • Data: 2006-08-04 14:23:47
    Temat: Re: alimenty
    Od: "M.G." <c...@w...wiesz-co> szukaj wiadomości tego autora

    chce zeby bylo to prawnie, bo ja juz nie wierze kobietam. milosc nei ma tu
    nic do tego. nie chce aby za 3 lata uznala ze jestem do niczego i znalezie
    sobie nowego meza, tym czasem ja nie bede placil alimentow. az strach
    pomyslec co bedzie jak pojdzie do sadu i powie ze przez 3 lata nie plaiclem
    alimentow, dlatego chce zeby bylo to zrobione prawnie.

    czy trzeba wniesc sprawe do sadu, czy moze wystarczy jakies pismo notarialne
    albo u adwokata, czy radcy... ?