    From: "Marcin M." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: alarm i zaklocanie ciszy nocnej
    Date: Thu, 16 Oct 2003 08:46:53 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@rg86.internetdsl.tpnet.pl

    > Mam nastepujacy problem: pewna firma handlowa, a w zasadzie jej zaradny
    > wlasciciel w obronie przed zlodiejami zalozyl alarm, ktory jest taki
    sprytny,
    > ze jak go sie nie wylaczy recznie to bedzie wył do usranej śmierci. To
    > dziadostwo włącza się kilka razy w tygodniu bez żadnego powodu najczęściej
    > nocy, uniemożliwiając mi sen. Rozmowy z owym przedsiebiorcą kończą się na
    tym,
    > że zaraz wyłączy, po czym nic się nie zmienia i z kilka dni znowu to wyje.
    > Czy nie jest to naruszenie jakiś przepisów, ew. jakich?? Czy mogę z takim
> [...]

    Tak smialo idz na policje, przeciez ktos narusza Twoja prywatnosc, wkoncu
    spokj to cos co jest Twoje
    To tak sama ja Twoj sasiad ktory ma domek i ma swoja ziemie codziennie palil
    ognisko.....analogiczna sytuacja
    Mozesz tez powolac sie naa zasade wspolzycia spolecznego
    Pogadaj z sasiadami idzce w sile kilku na Policje i finisz, musza sie tym
    zajac...

    Pozdr Marcin