    From: "" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: alarm i zaklocanie ciszy nocnej
    Date: 15 Oct 2003 20:28:11 +0200

    > Czy tu mowa o Gdyni ul Swietojanska?

    Nie, mieszkam w Sulechowie :)

    > oczywiscie ze jest i jak najbardziej nalezy to zglosic.Mialem podobny
    przypadek
    > na osiedlu .Klient oczywiscie nie reagowal,wiec zareagowali mieszkancy   i
    > zdjeli mu syrene ze sciany.W to miece powiesili kartke z odp.napisem.Powiodlo
    > sie .Mamy spokoj.Policja pzyjezdzala po kazdym wezwaniu ale nie mogla go
    > wylaczyc.Poa tym jak sobie przypominam to syrena zewnetrzna nie moze wyc
    dluzej
    > jak 3 min,dalej jest tylko alarm wizualny.

    A jakies konkretne przepisy, tzn. tytul (najlepiej link i nry artykułów)
    ustawy, rozporzadzenia z ktorego te trzy minuty wynikaja??? Bo tu sprawa
    wyglada tak, ze jak zadzwonie do wlasciciela (np. teraz jest godz. 20 30
    alarmik znowu sie wlaczyl) to po ok. pol godziny ktos sie ruszy i to wylaczy.
    Co prawda jeszcze nie dzwonilem w nocy, ale teraz numery do niego mam pod reka
    i zadzwonie nawet o 3 rano, jednak to i tak nie jest interes abym ja wydzwanial
    i musial sie dopraszac o cos takiego. Mam nadzieje, ze jakbym powolal sie na
    odpowiednie akty prawne to pan C. wreszcie sie opamieta i zrobi z tym porzadek.

    Pozdrawiam.
    Artur