  • Data: 2004-02-09 18:34:15
    Temat: Re: akt notarialny
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ainka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c08eet$gg2$1@flis.man.torun.pl...
    > Kupiłam mieszkanie na rynku pierwotnym w 2000r.

    Nie wydaje mi sie, bys je 'kupila'. Wplacilas pieniadze.

    > Mieszkam w nim już
    > 2 lata ale dopiero teraz spółdzielnia dostała zgodę na użytkowanie
    > budynku i bedą zakładane księgi wieczyste.W zależności od szybkości
    > pracy sądu akty notarialne

    Akt notarialny nie podpisuje sie w sadzie, tylko u notariusza.

    > będą podpisywane w 3-4 kwartale
    > 2004r.

    Czyli nadal nie jestes wlascicielem mieszkania za które zaplacilas.

    > Czy powinnam coś zrobić, jakoś się prawnie zabezpieczyć przed
    > ewentualnymi zmianami po wejściu Polski do Uni, przed ewentualną
    > nową wyceną mieszkania lub innymi niekorzystnymi dla mnie
    > zmianami????

    Twoje problemy nie wiaza sie z uE tylko ze spóldzielnia gdzie 'kupilas'
    mieszkanie. Modlic sie, by spóldzielnia nie zbankrutowala. Bo jak padnie to
    syndyk sprzeda 'twoje' mieszkanie na licytacji.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H