  • Data: 2009-10-05 08:37:36
    Temat: Re: [afera] dom kupiony przez CBA i notariusz
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 4 Oct 2009 20:21:06 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie tyle fałszywe (bo to przestępstwo), co stwierdzające nieprawdę.

    Chcesz powiedzieć że to nie wyczerpuje znamion art 270§1 KK?
    Co my tam mamy......
    Art. 270. §1
    Kto, w celu użycia za autentyczny, podrabia lub przerabia dokument lub
    takiego dokumentu jako autentycznego używa, podlega grzywnie, karze
    ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.

    Czy ten "dokument" został użyty?
    Czy ten "dokument" został uznany za autentyczny?
    Odpowiedzi są chyba aż nadto jasne....