eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoadwokat- miejscowy czy spoza miejsca gdzie toczy sie sprawa? › Re: adwokat- miejscowy czy spoza miejsca gdzie toczy sie sprawa?
  • Data: 2002-10-05 15:41:01
    Temat: Re: adwokat- miejscowy czy spoza miejsca gdzie toczy sie sprawa?
    Od: "Profil1" <w...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Odpowiedz jest prosta i trudna jednoczesnie. Adwokat warszawski moze byc
    bardzo drogi a na pewno policzy dodatkowe koszty za badanie sprawy w terenie
    i np. przyjazd na rozprawe do miejscowosci w ktorej bedzie toczyl sie
    proces. Zaleta adwokata jest to ze zna lokalne uwarunkowania i moze znac
    srodowisko sedziowskie (a srodowisko to - jego). Proponuje zatem lokalnego,
    dobrego fachowca z miejsca zdarzenia.
    Pozdrawiam
    Maciej Wajs