  • Data: 2011-06-04 06:25:11
    Temat: Re: adres pozwanego
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-04 08:07, filo geneza pisze:
    > Czy pozew może zawierać adres miejsca pracy pozwanego?

    Teoretycznie - wg przepisu - nie.

    Ale kiedyś miałem podobny problem, co prawda nie z pozwem, tylko z
    wnioskiem egzekucyjnym. Też trzeba podać adres zamieszkania. Podałem
    adres pracy, a komornik zwrócił pismo.

    Zawnioskowałem do sądu o kuratora dla doręczeń, a sąd stwierdził, że
    skoro można doręczyć pismo w pracy, to trzeba tak zrobić i kuratora nie
    wyznaczył.

    > Nie znam adresu zamieszkania i jedyny adres to właśnie miejsce pracy.
    >
    > czy taki pozew może zastać odrzucony ze względu na brak adresu? a

    Może być, ale z drugiej strony jak nie napiszesz, że to praca, to może
    będzie doręczony, nawet do rąk własnych?

    > jeśli tak to czy gdy poznam adres pozwanego to będę mógł złożyć drugi
    > raz kompletny pozew w tej samej sprawie?

    Tak.

    --
    Liwiusz