  • Data: 2019-05-08 20:16:50
    Temat: Re: administrator forum dyskusyjnego reakcja na post
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ehem.
    > Głęboka rana cięta. Z ofiarą siedzi jakiś gość i ręką sciąga ranę z
    > której leje się krew. Ufff, mam co prawda jałowe bandaze, opaski
    > uciskowe i całą resztę, ale już ktos ofierze udziela pomocy więc mogę
    > sprawę olać.

    Marcin, ja nie twierdzę, ze olanie jest dobre. Twierdzę, że facet nie ma
    takiego obowiązku i nie można go za to napiętnować. Kursy KPP ma cała
    masa osób. Ale to nie zobowiązuje Cię do udzielania pomocy bardziej, niż
    każdego innego przechodnia.

    Obowiązek ma Państwowe Ratownictwo Medyczne (to nie tylko Pogotowie
    Ratunkowe) a w podstawowym zakresie, każdy, kto jest obok.