  • Data: 2019-05-08 20:22:23
    Temat: Re: administrator forum dyskusyjnego reakcja na post
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.05.2019 o 14:59, Budzik pisze:

    > Nie rozumiem tego. Gdybym to ja probował komus pomoc, pobiegł po aed i
    > jakis głupek by mi takie głupoty tłumaczył to nie wiem czy nerwy by
    > wytrzymały.

    Jakbyś go siłą zabrał - bo zakłądam, ze o tym piszesz - to byś popełnił
    przestępstwo rozboju. Nie wykluczam, ze sąd by uznał, że działałeś w
    stanie wyższej konieczności (jak rozbicie szyby w samochodzie celem
    zdobycia apteczki), ale w każdym razie wolał bym nie sprawdzać w
    praktyce, co sad na coś takiego.

    > Ano tego nie rozumiem najbardziej.
    > Zamiast podkreslac jak to bardzo NIE BYLO OBOWIAZKU PRAWNEGO wydania AED,
    > powwinien podkreslac jak bardzo była taka koniecznosc moralna!
    > Przyzwoitosc nie jest w cenie?

    A to grupa o nazwie "prawo", czy "moralność"?