  • Data: 2008-08-24 23:32:53
    Temat: Re: abonament za internet
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tak se czytam te wasze texty i sie zastanawiam czy macie wogole
    > jakiekolwiek pojecie o tym co piszecie;)
    >
    > 1)overbooking (bo tak sie nazywa fachowo overselling w zargonie ISP)
    > srednio wynosi 1 do 10 im wiekszy isp tym wiekszy overbooking;) bo i
    > wieksze pasmo ma do swiata;)

    Zastanawiam się, czy Ty masz pojęcie. Owszem, widziałem już łącza 1:1,
    ale w mojego ISP za czasów mojej pracy tam było ok. 23, licząc średnio
    cały Poznań.

    > 2)blueconnect - w trojmiesci w ciapagu (jadacym) mialem transfer lekka
    > antena ok 6mbit/s ;)

    No patrz, a ja jeszcze nigdy nie miałem z BlueConnecta sensownych
    transferów - antena to takie skrzydełka wystające z karty PCMCIA.

    > 3)QoS - proponuje poczytac,

    Proponuję poczytać umowę abonencką pierwszego lepszego ISP. QoS ma się
    do niej nijak.

    --
    Wielka kompromitacja w Pekinie:
    http://pracownik.blogspot.com