  • Data: 2008-08-25 07:37:47
    Temat: Re: abonament za internet
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W jaki sposób zamierzasz rozróżnić mój system S1 z uruchomionym na nim
    > wirtualnie systemem S2 od S1 i S2 na osobnych komputerach w sytuacji,
    > w której oba przypadki są za modemem użytkownika?

    To jest właśnie dobre pytanie - na skutek wirtualizacji techniki opisane
    w artykule trochę się zdeaktualizowały.

    Ale nadal polecam powyższą książkę - tam jest opisane, jak (przynajmniej
    w teorii i przy bardzo dużych staraniach) rozrysować sobie obraz całej
    podsieci na NAT-em.

    --
    Wielka kompromitacja w Pekinie:
    http://pracownik.blogspot.com