  • Data: 2010-02-12 08:36:48
    Temat: Re: abonament RTV [was: Kierowcy MZA bez radia]
    Od: "Amir" <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > abonament placi sie w gospodarstwie domowym,
    > fakt, ze wlascicielem np. mieszkania jest ktos inny nie zwalnai cie z
    > obowiazku płacenia abonamnetu jesli ty uzytkujesz telewizor. Wlascicielem
    > moze byc ktos inny.
    >
    > Jesliby to samo przelozyc na samochod....
    >
    > wiem, naciagam, ale diabli wiedza co sad w razie czego wymysli.

    Jeśli zajdzie taka sytuacja, to już zlecę to prawinkowi,
    jednak uważam, że temat jest na tyle śliski, że nic z tego nie będzie
    i raczej nikt nie będzie do tego stopnia chciał dociekać.

    Z roku na rok coraz mniej płacących, i może dobrze, bo przyzwyczajają się
    media do tego
    i nie boli to tak, jak z dnia na dzień mieliby stracić te źródło dochodu

    Z kolei jeśli tak bardzo chcą sciągać haracz, to
    powinni dopisac do opłaty np za prąd, tak jak to jest w Grecji i
    Portugali. wtedy ciągalnosć wzrosła by pewnie do 90%,
    co pozwoliłoby np na obniżenie go o 50% :)

    W Francji z kolei do katastry doliczają, no ale tego bym nie chciał :) aby
    się u nas katastra pojawiła.

    Jakos Belgia Hiszpania, Holandia, Bułgaria daje sobie rade, utrzymując się z
    reklam
    i z budżetu Państwa, i jestem przekonany że dają sobie całkiem dobrze radę.