  • Data: 2005-10-31 10:10:12
    Temat: Re: abonament RTV
    Od: mariposa doux <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert J." wrote:

    > Może niedkładnie tak, ale mniej więcej o to chodzi :-). Chyba precyzyjniej
    > można to określić że płacisz na tzw. publiczną telewizję. I pewnie zaraz
    > zacznie się dyskusja że "a co jak nie oglądam publicznej?" itp...
    > Odpowiedź jest prosta: bo takie jest prawo.

    Ano niestety taki ejest - i jak w wiekszosci przypadkow -
    niesprawiedliwe. Danina na cos, czego nie chce. A nawet jak place to
    morda wkubel i mam nie wymagac. A ja bym chcial programu typu jak kiedys
    byl a"Sonda" z Kaminskim i Kurkiem. Taaa... jest Discovery powieecie.
    Ale ja nie chce kupowac Discovery. Place na publiczna, a to byl
    wspanialy program popularno-naukowy iedukacyjny. Place-wymagam. Tylko
    nie w tym przypadku. Placisz, bo masz. Dostajesz za to reklamy miedzy
    powtorkami seriali...

    --
    Egzorcyzmy Emily Rose - horror, egzorcyzmy ..... http://tiny.pl/xhch
    Trzynasta Dzielnica - akcja, sensacja i sci-fi . http://tiny.pl/xhcb