  • Data: 2013-07-16 11:20:36
    Temat: Re: abo czyli dzieki panie premierze
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.07.2013 10:34, z pisze:

    > 41 :-) i kłamcę czuję na kilometr.

    Mhm. Powiedzmy.

    > W dodatku potrafię skojarzyć zamiary, propagandę i rzeczywiste dokonania.
    > Ale to nie jest powód żeby do jasnej cho... nie rozliczać "poważnego"
    > POlityka ze swoich słów i czynów.

    Obiecał się postarać. I starał się - chciał np. dopisywać do prądu.
    Ludzie protestowali (np. ja).

    > "Cóż, nie wyszło."
    >
    > To co wyszło z tego profesjonalizmu, służbie obywatelowi, miłości...
    >
    > Może śmieci wyszły? :-)

    Jak dla mnie wyszły bardzo dobrze. 5-krotna obniżka rachunków za odbiór
    odpadów :)

    > Jakim trzeba być nieudacznikiem żeby przez 2 kadencje nie zrobić
    > porządku z banalnym podatkiem od posiadanie telewizora.

    A jak byś proponował ten porządek zrobić?

    Zlikwidować? Większa dziura w budżecie. Dopisać do rachunków za prąd?
    Dwa problemy: (1) ostro zaprotestują tacy jak ja, co TV nie mają i nie
    chcą mieć, a poza tym (2) trzeba będzie to jakoś potem rozliczać...
    trochę głupio jak prywatna firma ściąga podatki - jak to na fakturze ująć?

    > Tu nie trzeba kasy. Tu trzeba pomysłu. Już nawet nie ważne czy w jedną
    > czy drugą stronę. (chociaż swoje zdanie wyraził ;-) )

    No to wymyśl. Zobaczymy, czy spotka się tu z uniwersalnym poparciem ;->

    > Czy jedynym pomysłem ma być uruchomienie urzędów skarbowych w celu
    > ściągania kasy od tych co zarejestrowali (głównie emeryci) i dlaczego
    > tak późno? Trzeba było na początku pierwszej kadencji. Więcej kasy by
    > wpłynęło bo działa przedawnienie. :-)

    Może właśnie dlatego, że się starał zlikwidować? ;)