  • Data: 2020-06-13 19:56:36
    Temat: Re: a więc wojna!
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiem. Tu masz na wiki: https://pl.wikipedia.org/wiki/Znak_graniczny. Jak
    > już pisałem 15 metrów w głąb terenu powinna być tablica. Jak nie mijali
    > jej, to mieli prawo sądzić, ze do granicy jest co najmniej 15 metrów.

    > Nie wiem, jak u Ciebie, ale u mnie wzdłuż rzeki Poprad tablice tak ze
    > dwa miesiące temu jeszcze widziałem. Są też na wszystkich przecinających
    > granicę drogach - przykładowo tu: https://goo.gl/maps/qfVTwJUzQUiuyUoN9

    Mógłbyś się w końcu zdecydować, czy masz na myśli:
    1. słupki graniczne (które są)
    2. znaki graniczne ('przekraczanie zabronione'), których na granicy
    schengen nie ma, a i bez schengen 15 metrów od tej rzeczki to by było za
    płotem na prywatnej posesji
    3. znaki drogowe (unijne gwiazdki i limity prędkości).
    Ale to jest nieistotne.

    > Oczywiście mam świadomość tego, ze ta droga polna takich tablic nie
    > wymagała, ale nie róbmy tragedii z tego, że stanęli w cieniu, jak nie
    > było tablicy.

    Jeśli naprawdę chcesz usprawiedliwić żołnierzy tym, że Wojsko Polskie
    nie wie, w jakim jest kraju, jeśli tego nie zobaczy na przydrożnych
    znakach, to wyświadczyłeś im niedźwiedzią przysługę.

    Oni mają zafajdany obowiązek to wiedzieć bez znaków.

    Zresztą prawie na pewno wiedzieli.

    MJ