  • Data: 2023-12-27 14:21:44
    Temat: Re: a w Sejmie sie dzieje
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O ile wiem, to nie ma określonego w latach wieku akurat. Ale to jest
    > kwestia poboczna. Nie mam nic przeciwko oceniania samego zwyczaju.
    > Natomiast za niestosowne uważam krytykowanie kogoś za to, że stosuje się
    > do nieznanego nam zwyczaju tylko z tego powodu, ze zwyczaju tego nie
    > znamy, albo po prostu nie rozumiemy. Za niestosowne również uważam
    > opieranie naszego sprzeciwu tylko o to, że my mamy inny zwyczaj. Mój
    > zwyczaj jest dla mnie, a nie dla Ciebie. Dokąd Twój zwyczaj nie narusza
    > moich praw, to co mi do Twojego zwyczaju. Raczej będę się starał go
> [...]

    Zapominasz, że w tym zwyczaju bierze udział ktoś jeszcze. I to
    niekoniecznie z własnej woli.

    Jeśli masz zwyczaj kupowania sobie nieletniej żony, to może i nie
    narusza to moich praw, ale pisanie, że to niestosowne, że ktoś ten twój
    zwyczaj krytykuje, bo ten twój zwyczaj jest dla ciebie, jest przejawem
    kretynizmu.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr