  • Data: 2023-12-26 19:17:38
    Temat: Re: a w Sejmie sie dzieje
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.12.2023 o 11:08, Shrek pisze:
    > Ok. Rozumiem. A jak do cygańskich zwyczajów podchodzicie? Nie oceniacie
    > i udajecie że nic nie widzicie?

    Piszesz w liczbie mnogiej, to nie do końca wiem, czego ode mnie
    oczekujesz i czy w ogóle do mnie to adresujesz. Królik przykładowo ma
    wywalone i nic mnie twierdzi. Ja też niespecjalnie widzę powód, bym
    jakoś specjalnie miał sobie tym głowę zawracać. Po prostu wiem że tak
    jest i tyle. Sąd Najwyższy wiele lat temu uznał, że z uwagi na te
    odmienności kulturowe, jeśli to nieformalny mąż zrobił dziecko
    nieformalnej żonie, to mimo, że ona nie ma 15 lat, to nie ścigamy go za
    pedofilię - uprzedzam, że nie chce mi się tego orzeczenia szukać, ale
    jak ktoś ma dostęp do LEXa, to wyrok jest podpięty pod art. o pedofilii.

    Po za tym bardzo rzadko takie współżycie nieletnich wychodzi na jaw, bo
    jeśli dziewczyna chce i nie zajdzie przy tym w ciążę, to niby jak i kto
    miałby się o tym dowiedzieć? No jeszcze czasem przykładowo rodzice lubią
    zrobić z tego aferę, ale jak dziecko pójdzie w zaparte i odmówi
    współpracy, to dowodowo sprawa jest ciężka.
    --
    (~) Robert Tomasik