  • Data: 2010-03-08 10:43:11
    Temat: Re: Zysk z przyjmowania kart
    Od: Mark <t...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 8 Mar 2010 02:08:12 -0800 (PST), BK napisał(a):

    > rodzaj karty (debetowa/kredytowa) jest niezalezny od sposobu
    > autoryzacji (bo chyba kazda karta jest i na PIN, i na podpis) - a
    > najwiecej zalezy od okolicznosci typu terminal, bank wydawaca :)

    No wlasnie, jak to wlasciwie jest?
    Bo tak naprawde to cos w tym co pisal przedpiscca jest.
    Placac karta debetowa, najczesciej wklepuje pin.
    Placac kredytowa, niezaleznie czy to Visa czy Mastrcard, w 99% przypadkow
    podpisuje sie. I to w tym samym sklepie, czy stacji benzynowej w ktorym,
    placac debetowa, wklepuje pin. Wiec to raczej nie kwestia terminala.
    Pytam, bo sam chcialbym zrozumiec to zjawisko - dlaczego przy kredytowych
    najczesciej daje mi sie do podpisu papierek, zamiast kazac wklepac pin.

    --
    Mark