  • Data: 2003-10-03 09:18:16
    Temat: Re: Zyciowa historia - pomozcie
    Od: "freelander" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    najlepiej siedziec z boku i wesolo komentowac....bravo!
    albo facetowi pomagacie, albo nie

    Ja z mojej strony sygerowalbym j.w. zlozenie pozwu o rozwod, jezeli to
    mozliwe bez orzekania o winie a podzial majatku przeprowadzic bezposrednio o
    ile to mozliwe, jesli nie to rownierz wnioskowac o to do sadu. Dobrze by
    bylo, aby pare osob (Twoja znajoma, jej rodzice itp.) wczesniej i na
    spokojnie pogadalo z tym kolesiem na temat rozwodu. Jeśli jakieś problemy,
    to zgloscie na policje, chociarz oni beda tu najmniej skuteczni. Dzialaj
    zgodnie z prawem, zwlaszcza, ze ten koles to (tak jak piszesz) pijak i
    menel, wiec moze przy okazji znajdzie sie na niego jakis hak...
    siemka