  • Data: 2006-01-04 16:26:18
    Temat: Re: Zwyzki w OC za wiek w tow. ubezpieczoniowych
    Od: kubus <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Wygl?d nie, bo nie ma zwiażku z ocen? ryzyka. Natomiat granica wieku
    >(tak sama dla wszystkich) tak. Płec IMHO też ma - kobiety jeżdż?
    >ostrożniej :-)

    Ja uwazam za kolejny idiotyzm naszego cudnego kraiku uzaleznianie
    oplat OC od wieku. Trzeba sie byloby zastanowic, czy zezwalac na
    prowadzenie pojazdow 16-to latkom lub 80-cio latkom. Jesli maja
    legalne prawa jazdy, to znaczyc powinno, ze posiadaja umiejetnosc
    bezpiecznej jazdy i nie moga byc dyskryminowani, chocby przez wyzszy
    koszt OC. A tak w ogole, to nasze panstwo staje sie coraz bardziej
    restrykcyjne.

    Kubus