    From: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot weksli po skończonej umowie
    Date: Thu, 26 Apr 2012 18:41:46 +0200

    W dniu 26-04-2012 16:56, Tomaszek pisze:

    > Nie może, bo nie ma takiej możliwości, jeśli na wekslu jest odpowiedni
    > zapis. A jaki, to sobie sam możesz znaleźć, skoroś taki znawca.

    No powiedz, bo ja znam art. 11 Prawa wekslowego.

    > Tak, również ww strona.
    > Szkoda tylko, że nie potrafisz z niej korzystać.
    >
    > Art. 10 mówi o wekslach zupełnie "gołych", czyli takich, gdzie jest tylko
    > podpis wystawcy. Czyli takich, o których non-stop piszesz.
    > A to znów nie jest mój przypadek.

    Nie mówi o zupełnie gołych, tylko niezupełnych czyli takich, które NIE
    ZAWIERAJĄ co najmniej JEDNEGO elementu. Niekoniecznie zupełnie gołe.

    > Można, ale nie w moim przypadku.
    > Ciekawe ile razy jeszcze to napiszę? :)

    Pisać można wszystko. Art. 11 Prawa wekslowego poczytaj.

    > Może sobie żądać czegokolwiek, nawet dostarczenia słonia w karafce,
    > tylko co
    > z tego?
    > Zacytuję samego siebie z innego posta:
    > "Gdyby realizacja takiego weksla była taka prosta, jak Ci się wydaje, to
    > żaden wierzyciel nigdy weksli by nie zwracał, tylko trzymał na wypadek
    > ewentualnego podreperowania swojego budżetu :>

    "Gdyby papierosy były niezdrowe, to miliony ludzi by ich nie paliło, a
    państwo by ich zakazało." - podobny przykład rozumowania.

    Ja naprawdę nie mam interesu w tym, żeby Cię przekonać. Może zrobiłby to
    Liwiusz lepiej. Ale jak uważasz, że z Twoimi wekslami jesteś bezpieczny,
    to... twierdź tak dalej.

    --
    .B:artek.