  • Data: 2003-12-13 16:23:52
    Temat: Re: Zwrot towaru zakupionego przez internet
    Od: "Rafal" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale nie za przesyłkę. I odsyła się na własny koszt.
    > Chyba, że regulamin sklepu mówi inaczej (w co wątpię).

    Odesle na wlasny koszt - nie bede juz wydziwial. Ale ciagle nie
    jestem pewien co z kosztem dostarczenia przesylki do mnie.
    Na stronie internetowej nie ma zadnych informacji na temat
    zwrotow wiec obowiazuja tutaj przepisy ustawy.
    W sumie zamawialem e - mailem a nie bezposrednio
    przez sklep ale i tak podchodzi to pod ta sama ustawe.
    Tylko skad mam wiedziec ile (jesli w ogole) mam odliczyc od
    kwoty ktora mam dostac koszt transportu do mnie ???
    Rafal