eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru w ciagu 10 dniRe: Zwrot towaru w ciagu 10 dni
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.task.gda
    .pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.g
    iganews.com!postnews.google.com!news1.google.com!npeer03.iad.highwinds-media.co
    m!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!post01.iad.highwinds-med
    ia.com!newsfe14.iad.POSTED!9625f48f!not-for-mail
    From: jontek <j...@w...pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.18 (Windows/20081105)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot towaru w ciagu 10 dni
    References: <1f5clbz082ea0.w1ov3pjto9sz$.dlg@40tude.net>
    <gh3dmj$38n$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <1jv83ltoncp6z$.15e44tloqnnwo$.dlg@40tude.net>
    <gh3f6o$66n$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hfnhek3hu1tf.1atxd0n83pz8c$.dlg@40tude.net>
    <1DbZk.3190$Re2.595@newsfe14.iad>
    <1uu6a4nopiqin$.1kpgjbj48mnsw.dlg@40tude.net>
    In-Reply-To: <1uu6a4nopiqin$.1kpgjbj48mnsw.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 22
    Message-ID: <yTbZk.3193$Re2.419@newsfe14.iad>
    X-Complaints-To: a...@i...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 02 Dec 2008 14:46:54 UTC
    Organization: iUsenet.com
    Date: Tue, 02 Dec 2008 15:46:52 +0100
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:565982
    [ ukryj nagłówki ]

    scream pisze:

    > Druga sprawa to klient może powiedzieć, że jak wysyłał to było dobre a
    > widocznie popsuło się w transporcie. Nie udowodnię mu tego, a firma
    > kurierska raczej też umyje ręce bo wiadomo, towar kruchy i różnie może być.
    >

    ja bym w takiej sytuacji wogóle nie przyjął zwrotu, zawołał kuriera i
    kazał sporządzić protokuł szkody (ma taki obowiazek), nastepnie całośc
    odesłał klietnowi i niech on sobie dochodzi odszkodowania od firmy
    kurierskiej. I nie pisz że firma kurierska umywa ręce, bo jak sie
    podejmuje przewozu to to bierze odpowiedzialność. Kruche materiały
    powinny być oznaczone "szklankami" a jak nie sa to tym gorzej dla
    klienta i firmy kureirskiej, niech się żrą między sobą.
    A Ty sie nie przejmuj tym za bardzo, najwyżej będziesz się bronił przed
    sądem konsumenckim i powinieneś to wygrać.

    Jedna uwaga: jak odbierasz KRUCHY towar od klienta, to już przy kurierze
    otwieraj paczke. Jeżeli nie podpiszesz odbioru i jest potłuczone, to nie
    podpisuj, a jak uparty kurier i każe podpisac przed dotknięciem paczki,
    to podpisz ale nie pozwól mu odejść przed sprawdzeniem, nawet pobieżnym
    i jak potłuczone - od razu protokół.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1