eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru sprawnego › Re: Zwrot towaru sprawnego
  • Data: 2006-07-05 14:16:24
    Temat: Re: Zwrot towaru sprawnego
    Od: stern <s...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    LuK napisał(a):
    > Zakupilem w sklepie kabel USB do laczenia komputerow ( mocno przeplacilem).
    > W domu zauwazylem, ze to jest to tylko wersja USB 1.1 zamiast USB2.0 (
    > sprzedawca mnie nie oszukal, po prostu mi wspomnial ze to tylko USB 1.1)
    > Chcialem oddac go w sklepie ( mam paragon), ale sprzedawca sie wypial. Co
    > moge zrobic w takiej sytuacji ?

    iść do sklepu celem nabycia nowego kabla.
    mysleć nie umiesz ?


    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1