  • Data: 2007-05-04 19:29:15
    Temat: Re: Zwrot towaru bez podania przyczyny..
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 4 May 2007 20:16:53 +0200, "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    >Dajże spokój, nie myśl jak Markus czy Kochan, bo to siara.
    >Example: kupiłem w twoim sklepie na rogu spodnie. W domu przestały mi się
    >podobać. Zwróciłem ci je następnego dnia w formie rzucenia na ladę. Weź mnie
    >teraz obciążaj za magazynowanie.

    tworca watku nie napisal, jaki to towar.
    spodnie pikus, kazdy sad wysle na drzewo sprawe o koszt magazynowania.

    ale jesli towarem jest np. linia produkcyjna wartna >100kpln, to koszt
    magazynowania/ubezpieczenia moze byc juz znaczny...
    a wtedy sprzedawca moze sie nie zgodzic poniesc te ksozty ;-)

    pozdarwiam,
    Cyb