eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru › Re: Zwrot towaru
  • Data: 2003-06-30 21:23:54
    Temat: Re: Zwrot towaru
    Od: "Jurek Bartuszek" <k...@k...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Nie ma prawa zobowiązującego sprzedawcę do przyjęcia takiego
    > towaru w opisywanej sytuacji. Wyjątkiem jest sprzedaż
    > wysyłkowa bądź poza siedzibą firmy.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Czarek Gorzeński
    >

    O to mi właśnie chodziło. Natomiast druga rzecz: Jak to wygląda w systemie
    ratalnym? Dzwoniłem dzisiaj do przedstawiciela ,,Żagla'' i dowiedziałem się,
    że w moim przypadku, jeżeli klient chce na przykład zamówić u mnie komputer
    na raty, to gotówka na moje konto wpłynie z banku dopiero dnia jedenastego.
    Powodem podobno jest możliwość odstąpienia od umowy kredytowej. Czy w takim
    razie - rozwiązanie umowy kredytowej jest równoważne z rozwiązaniem umowy
    między mną a klientem o sprzedaż komputera? Bo jeżeli tak - to co ja - jako
    sprzedawca - mam zrobić? Klient składa zamówienie, idę do ,,Żagla'', klient
    dostaje akceptację i podpisuje on z Żaglem umowę. W tym momencie ja zaczynam
    swoją działkę - jadę do hurtowni - wydaję pieniądze firmy na części, składam
    komputer i daję klientowi. On po kilku dniach rozmyśla się i odstępuje od
    umowy kredytowej. Co następuje dalej?

    Pozdrawiam,

    Jurek Bartuszek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1