  • Data: 2010-08-20 22:29:31
    Temat: Re: Zwrot świadectwa dojrzałości z uczelni - ciąg dalszy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HatMan" <h...@m...com> napisał w wiadomości
    news:i4mtil$rvi$1@news.onet.pl...
    > "Świadectwo dojrzałości jest już do odbioru w dziekanacie xxx (pokój
    > xxx).
    > Proszę napisać oświadczenie,że nie zalega Pan z książkami w żadnej z
    > bibliotek Znakomitego Uniwersytetu W Mieście Szacownym i uiścił Pan
    > wszystkie opłaty związane z pobytem w akademiku Z.U. (jeśli oczywiście
    > Pan tam mieszkał).Ponadto oświadczenie co stało się z Pana legitymacją
    > studencką. " / koniec uciętego nieco cytatu /

    Ja bym im złożył oświadczenie o treści:

    "Nie przypominam sobie, bym zalegał z jakimikolwiek książkami bibliotekom,
    ale jeśli nawet tak było, to roszczenie o ich zwrot się przedawniło. Nie
    pamiętam, czy uregulowałem zobowiąznia wobec akademików, ale jeśli nawet
    nie, to roszczenia te się przedawniły. Nie pamiętam co się stało z moją
    leitymacją studencką. A nie pamiętam, bo to było 33 lata temu. Uzależnianie
    wydana należacego do mnie dokumentu od złożenia przeze mnie fałszywego
    oświadczenia (bo nie pamiętam stanu faktycznego) uważam za co najmniej
    nieetyczne, a i niezgodne z obowiazującym prawem."