  • Data: 2010-04-07 10:13:37
    Temat: Re: Zwrot sprzetu a koszty akcesoriow do niego
    Od: "jz" <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A że byle jak nagrywa? Pytanie co to znaczy byle jak. Czy obraz ma
    > paramentry które obiecał producent? A może kamera nagrywa ok ale
    > urządzenie, na którym odtwarzasz jest byle jakie?
    > Może po prostu spodziewałeś się cudu?
    > Pytanie pomocnicze - ile czasu wybierałeś ten właśnie model kamery?

    "byle jak" czyli w moim poscie oryginalnym "fatalnej jakosc obraz" oznacza
    dokladnie
    cos co obrazem nazywam z dobrej woli. To sa mazy raczej.
    Taki obraz widziany jakby nieco oczami gada, niebo czerwono-zolte na
    przyklad.
    Probowane odtwarzanie na 2 roznych kompach i roznymi playerami. Radzisz
    sprobowac do 3 razy? :)
    A pytanie pomocnicze :jeszcze :)
    Wybralem sugerujac sie wypowiedziami na grupie pl misc.samochody
    umieszczonymi jakis czas temu.
    Opinie byly dosc pozytywne.
    A do tego nie ma za duzego wyboru kamer samochodowych w dostepnych mi
    sklepach (takich zdatnych do montowania na desce rodzielczej, z minimalna
    obsluga, nagrywajacych w petli).
    A w necie raczej nie kupuje, taka mam zasade ;)