  • Data: 2010-04-06 10:50:50
    Temat: Re: Zwrot sprzetu a koszty akcesoriow do niego
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    jz pisze:
    > Witam,
    > Taka sytuacja:
    > Kupilem kamere, nie posiada instrukcji po polsku, miala braki drobnych

    Ani jednego kawałeczka? Powszechną sztuczką jest dorzucenie
    jedno-dwu-stronicowej ulotki pod tytułem "instrukcja rozruchowa" - i
    formalnie instrukcja po polsku jest, choć tak na prawdę stanowi tylko
    ułamek całej instrukcji.

    > elementow dodatkowych (elementow mocujacych, nie zwiazanych wprawdzie z
    > nagrywaniem ale ich brak upierdliwy), nagrywa fatalnej jakosc obraz.
    > Chce ją zwrocic.

    Na pewno nie była to jakaś wyprzedaż, przecena czy inny komis?

    Opisz dokładnie, od kogo kupiłeś (sklep, osoba prywatna, komis, aukcja
    na allego) i jak (zdalnie/osobiście, za normalną cenę czy przeceniony
    "brak").

    > Aby kamera mogla w ogole dzialac musialem dokupic karte SD.

    Aby TV mógł w ogóle działać musiałem sobie kupić agregat, bo w okolicy
    nie było prądu...

    > Gdy kamere zwroce karta mi nie bedzie potrzebna.

    ...gdy zwrócę TV agregat nie będzie mi potrzebny...

    > Zakladajac ze moje roszczenie zostanie uznane w stosunku do kamery, to czy
    > moge domagac sie pokrycia kosztow karty SD ? (oczywiscie moge ta karte
    > sprzedawcy kamery przekazac)

    ...czy mogę się domagać zwrotu kosztów agregatu?

    Weź pomyśl chwilę ;)