  • Data: 2012-04-06 13:38:12
    Temat: Re: Zwrot kosztów dojazdu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.04.2012 13:30, WAM pisze:

    > Kradzież z włamaniem jest przestępstwem i nie jest chyba umarzana z
    > powodu małej szkodliwości :) No chyba że mieszkanie było otwarte?

    <sarkazm>
    Włamali się, ubezpieczyciel pokrył straty, co miał wliczone w koszta -
    ktoś mógłby argumentować "gdzie tu szkodliwość" ;-/
    </sarkazm>

    A tak poważniej - niska szkodliwość nie (bo to dopiero może podnieść
    złapany sprawca). Prędzej "brak znamion czynu zabronionego", ale to
    faktycznie przy braku śladów włamania.

    No i zawsze może się zdarzyć umorzenie postępowania z powodu
    "niewykrycia sprawców".