  • Data: 2012-04-02 13:18:45
    Temat: Re: Zwrot kosztów dojazdu
    Od: "Duckbill" <a...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bydlę" napisał:

    > Jak odebrałaś z poczty wezwanie?

    Nijak. Pan policjant zadzwonił telefonem i wezwał. ;->

    Ponieważ to był kolejny włam jesteśmy w ciągłym kontakcie
    ;->>>.

    Wezwano mnie tylko po to, by oddać fragment zardzewiałej
    pompy ogrodowej, którą policja znalazła na skupie.
    Napisałam, że włamania są do mieszkania, a domek letniskowy
    to też jakby nie było mieszkanie.
    Ale to nie stanowi treści mojego pytania.

    Chodzi tylko kategoryczne wezwanie policji niby w celu
    przesłuchania, a w rezultacie w celu nie wartego nawet
    splunięcia, dodatkowo rozwalenia mi całego misternego planu
    szkolenia i narażenia na koszty ,bo nie ma co kryć jestem w
    plecy parę ładnych złotych, tylko dlatego, że się
    policjantowi zachciało zawracać mi d...
    --
    pozdrawiam