    From: "Sandra" <d...@w...pl.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot Prawa Jazdy
    Date: Mon, 25 Mar 2002 00:35:08 +0100

    5/ podjecie warunkowo umorzonego postępowania a reszte dowie się sądzie
    > .
    > że nie wiesz o czym piszesz.

    Podjecie postepowania karnego na
    wlasne zyczenie? Toz to nonsens.
    Tu Pana zrozumiałam ,że nie ma takiej możliwości

    Najpierw,
    > że nie podjęcie postępowania
    na wniosek z urzędu tak
    , bo nie było warunkowo zawieszone, a później (w
    > tym poście),

    Tu coś Pan pomieszał przydałaby się kawa faktycznie

    faktycznie przyznajesz mi rację.
    > Po prostu,proszę pani,postępowanie warunkowo umorzone
    również można podjąć,

    Tu pan już nie mówi o nensensie

    > co - jak wynika z tego postu - już wiesz. Natomiast sam ten fakt niczego
    nie
    > zmienia, ponieważ podjęcie postępowania warunkowo umorzonego prowadzi do
    > ponownego rozpoznania sprawy na rozprawie (cała procedura),

    Tu się z Panem zgodze ponowne rozpoznanie całej sprawy
    /a czy nie pomoże to nie byłabym tego taka pewna chyba ,że to Pan w niej
    Przewodniczy i jest pan bezwzględny /

    co w żaden
    > sposób pytającemu nie pomoże, a raczej zaszkodzi, ponieważ postępowanie
    > warunkowo umorzone podejmuje się wówczas gdy sprawca nie przestrzega
    > porządku prawnego (ogólnie rzecz biorąc) i na ogół dochodzi do "zwykłego"
    > wyroku skazującego (polecam lekturę art.68kk).

    Tu sie wobec tego nie zagadzam bo par. 4 art. 68 kk mówi o tej furtce o
    której został poinformowany w Sądzie

    > Jeśli chodzi o wykaz "ko", to proszę mi powiedzieć jakie znaczenie dla
    > pytającego ma to do jakiego urządzenia ewidencyjnego Sąd wpisze jego
    > wniosek?
    Nie ma znaczenia dla pytającego tylko wskazanie na poniższe
    Podjecie postepowania karnego na
    wlasne zyczenie? Toz to nonsens.
    Tu Pana zrozumiałam ,że nie ma takiej możliwości

    Jest kodeks karny
    > wykonawczy.
    ok.... znowu kawa :-) chodziło o przepisy dot. wykonwstwa ,które ma
    miejsce w prawie karnym dot. naprawienia wyrządzonej szkody
    No, chyba że chodziło o pewne przepisy zawarte w kodeksie karnym
    > mające w istocie charakter przepisów wykonawczych.
    > I na koniec: nie wiem czy pytający otrzymał taką informację, czy też coś
    źle
    > zrozumiał. Fakt jest taki, że nawet jeżeli złoży wniosek, to i tak nie
    > zostanie on uwzględniony.
    Jest Pan tego pewny ? a ja myślę ,że dobre uzasadnienie mogłoby wiele
    zdziałać i rozmowa z kuratorem dla dorosłych np. z tego rejonu lub nawet z
    sędzią prowadzącym sprawę

    > Nadal polecam kawę u przyjaciółki
    chyba wolę u jakiegoś przyjaciela
    albo jakąś "wyprawę" na zakupy
    chętnie zrobiłabym to ale w towarzystwie takiego Pana mądrego właśnie jak
    Pan byłyby ciekawsze nie kupiłabym bubla
    . To podobno
    > poprawia humor i nie szkodzi innym. I faktycznie poprawiłoby to mi
    humorek i nie szkodzilabym innym :-)
    > Rob
    > z całym szacunkiem dla Pana wiedzy Sandra

    A Pan Krzysio News móglby mnie poinformować czy dobrze powycinałam .