    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwolnienie z pracy-rejestr skazanych
    Date: Sun, 23 May 2004 19:14:54 +0200

    Czesc

    Rozważywszy wszystkie za i przeciw, Mariusz napisał(a):

    > Witam wszystkich i prosze o pomoc. W styczniu tego rok zaczalem
    > prace jako kierowca. W tym tygodniu firma dostala wyciag z rejestru
    > skazanych, gdzie jestem notowany, ale zatrudnijac mnie, nikt mnie o to nie
    > wypytywal.

    To i dobrze.

    > Teraz chca zebym sie zwolnil, bo inaczej oni mnie zwolnia i
    > to dyscyplinarnie.

    To byłby bandytyzm.

    > Czy moga mnie zwolnic na tej podstawie?

    Moim zdaniem nie. A na pewno nie dyscyplinarnie. Nic nie zrobiles
    zlego przeciw firmie, to staraj sie utrzymac to dalej. Nie daj
    zadnego pretekstu do dyscyplinarki.
    Nie spozniaj sie, nie wychodz przed czasem, itp.
    Jeśli to zrobia, to do sadu pracy z nimi.

    Zbyszek, s...@p...onet.pl s...@p...com
    PGP key: 0x58E0356F
    Nie komentujemy i nie komentujemy, dlaczego nie komentujemy.
    (C) by Boguslaw Majewski - MSZ