  • Data: 2004-08-07 09:57:03
    Temat: Re: Zwolnienie od kosztów sądowych
    Od: Dredd<...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy taki wniosek trzeba koniecznie złożyć na druku sądowym?

    W sprawach karnych może to być zwykły - napisany nawet odręcznie
    na zwykłej kartce wniosek

    > Mogę podać w takim piśmie że mi odmówiono podania takiej
    > informacji,

    Możesz. Tyle że to Ty masz wykazać sądowi że nie stać Cię na
    poniesienie kosztów więc ryzykujesz że Sąd nie udzieli CI zwolnienia i
    ponownie wezwie do zapłaty pod rygorem bezskuteczności twego aktu
    oskarzenia

    >Cały dowcip w tym że to jest stan prawdziwy, bo rodzice nie
    > podadzą mi danych na taki użytek.

    To podaj Sądowi takie dane jakie znasz

    -> http://usenet.pomocprawna.info