  • Data: 2006-02-07 19:23:09
    Temat: Re: Zwolnienie dyscyplinarne
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > BTW pojawila sie jedna nowa kwestia a mianowicie praciwnik w umowie mial
    > napisane stanowisko 'Pomocnik Operatora Maszyny' - tak naprawde byl i
    > wykonywal funkcke 'Operatora Maszyny' - nie jestm pewny czy pracodawca
    > mial sprecyzowane instrukcje stanowiskowe. Ale czy taki argument moze
    > pomoc w sprawie??

    Moze pomogloby wypowiedzenie jednostronne umowy o prace pracodawcy z tytulu
    mobbingu (zastraszanie pracownika, ktory chce odejsc z pracy za
    porozumieniem stron przy braku dowodow, ze odejscie pracownika powodowaloby
    jakiekolwiek straty w firmie)? Mysle, ze pracodawcy bardzo trudno byloby
    zgromadzic pisemne / materialne dowody na to, ze pracownik naprawde w jakis
    sposob spowodowal straty w firmie. Moze o tym nawet nie pomyslec - i nie
    warto go w tej materii uswiadamiac...

    Oczywiscie, jezeli prawo pracy przewiduje takie rozwiazanie (mobbing -
    jednostronne wypowiedzenie).

    Niech ktos mnie wesprze, najwyrazniej trzeba czlowiekowi w potrzebie znalezc
    naprawde dobre wytlumaczenie na rozwiazanie umowy o prace.

    Pozdrawiam,

    Tiger