  • Data: 2006-02-07 11:55:34
    Temat: Re: Zwolnienie dyscyplinarne
    Od: haste <h...@n...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    badzio napisał(a):

    > Napisz cos wiecej o charakterze pracy tego goscia. Aczkolwiek wydaje mi
    > sie ze pracownik zarabiajacy 900zl brutto nie pelni kluczowej funkcji w
    > firmie wiec ciezko bedzie pracodawcy udowodnic poniesiona strate
    > (pomijam czas dzialania sadow w Polsce)

    Mam jeszcze jedno pytanie : czy mozna (z jakim skutkiem) sadownie
    dochodzic zmiany formy zwolnienia z pracy...tzn. w tej chwili gosc
    zapewne dostanie dyscyplinarke (skladal wnioski o porozumienie stron),
    ale czy mozna przed sadem starac sie (fakt 'brudu' w papireach) o zmiane
    formy zwolnienia (przedstawiajac pewne argumenty) -> W tym przypadku z
    dyscyplinarki na porozumienia stron - zeby w papierach bylo czysto.

    A co do firmy to jest to (nazwy nie znam) branza ceramiczna - plytki
    lazienkowe etc.
    BTW pojawila sie jedna nowa kwestia a mianowicie praciwnik w umowie mial
    napisane stanowisko 'Pomocnik Operatora Maszyny' - tak naprawde byl i
    wykonywal funkcke 'Operatora Maszyny' - nie jestm pewny czy pracodawca
    mial sprecyzowane instrukcje stanowiskowe. Ale czy taki argument moze
    pomoc w sprawie??