  • Data: 2006-12-23 20:13:46
    Temat: Re: Zwolnienie a sąd
    Od: MiKeyCo <z...@p...cy.rot13> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson napisał(a):
    > Ja nie wiem, ale jeśli ty tak myślisz to się mylisz.

    No to napisz, że popełnił przestępstwo, o które jest oskarżony. O dane
    niestety musisz poprosić mirekk'a.

    Już mam dość Twojego bełkotu insynującego różne rzeczy. Jeśli chodzi o
    wiedzę, to jesteś encyklopedią na nowach. Jednak na Twoje bzdurne osądy
    już nie mogę patrzeć bo dorównują lepperowskiej kategorii rzutu
    epitetem. Dopisz do tego postu jeszcze jakieś ciepłe znieważające słowa,
    które niniejszym zlewam, gwarantuję, że nie odpowiem.

    Wszystkim czytelnikom życzę Radosnych i spokojnych świąt.
    --
    pzdr, MiKeyCo