  • Data: 2004-06-17 14:14:44
    Temat: Re: Zwiększenie ilości dni urlopu wypoczynkowego
    Od: "waczek" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał Grzywacz" <m...@p...usunto.com>
    napisał w wiadomości news:carrck$3ns$1@81.210.120.118...

    > Dokładnie to od 31.01.2004 miałem umowę o pracę na okres próbny (3
    > miesiące), a od 01.05.2004 na czas nieokreślony (w umowie została
    zawarta
    > klauzula o przeniesieniu urlopu na nową umowę) - wszystko w ramach
    jednej
    > firmy

    I od tych informacji trzeba było zacząć post wstępny.
    Za styczeń wykorzystałeś 2 dni urlopu (w postaci ekwiwalentu pieniężnego).
    W dniu podjęcia umowy o pracę na okres próbny nabyłeś prawo do 5 dni
    urlopu wypoczynkowego (3/12 x 20 = 5).
    W dniu podjęcia umowy o pracę na czas nieokreślony nabyłeś prawo do urlopu
    wypoczynkowego w wymiarze 13 dni (20 - 2 - 5 = 13).
    Po ukończeniu 10-letniego stażu nabędziesz prawo do urlopu uzupełniającego
    w wymiarze: 8/12 x 6 = 4 dni.
    I to jest maksimum (łącznie 24 dni w 2004 r.), jakiego możesz oczekiwać.

    Pozdrawiam

    wa