  • Data: 2004-08-08 10:09:14
    Temat: Re: Zostalem napadniety przez policje !
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przepraszam, ale nie wytrzymałem.
    > Nie mogłeś zadzwonić po taksówkę, musiałeś łaziłeś "po pijaku" po mieście
    > szukajac imprezki?

    a co w tym zlego ze chcial na imprezke

    > Chciałeś z patrolu na służbie zrobić sobie darmowe taxi?

    policant tez czlowiek, zwlaszcza gdzies na zadupiu.

    > Uważasz, że policjant powinien grzecznie przeprosić, że nie jest
    > taksówkarzem?

    Najlepiej spalowac!

    > Myślisz, że wulgarne odezwanie się do policjanta jest usprawiedliwione
    jego
    > zachowaniem?

    ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
> [...]
    ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
    ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

    > I nie zostałeś napadnięty, tylko sam szukałeś kłopotów.

    a w Rosji rozdaja rowery

    > Bo wychodzi na to, że policja napadła niewinnego spacerowicza.

    przeciez tak bylo

    > PS. Niedawno widziałem reportaż potępiający policję za bezradność wobec
    > grupki chuliganów, którzy zakłócali spokój lokatorom, faceta pobili,
    dzieci
    > straszą.

    a co ma piernik do wiatraka?

    > Policjant jest be, jak gościa, co chuligani wywiezie za miasto i jest be,
    > gdy nie interweniuje, bo się boi, że będzie miał kłopoty za nieuzasadnione
    > użycie sily.

    no kurwaa, trudno zeby nie mial klopotow za nieuzasadnione uzycie, tak Jak
    BYLO to W TYM PRZYPADKU!

    > Sami sobie szykujemy kłopoty.

    I kazdy zawsze jest winien, czyz nie?

    Falkenstein Sp.z o.o. ?