  • Data: 2004-08-07 08:26:45
    Temat: Re: Zostalem napadniety przez policje !
    Od: Komodor <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    krzysiek wrote:

    > Wczoraj wypilismy z kumplem kilka piw i okolo godz 24.30
    > postanowilismy ze sobie pomachamy na stopa, moze ktos nas podzuci
    > nad pobliskie jezioro na imprezke.
    > Zatrzymalo sie 2 policjantow radiowozem,
    > wiec zapytalem czy przypadkiem tam nie jada.
    > Uslyszalem tylko "spierdalaj gnoju", wiec odpowiedzialem
    > - " sam spierdalaj".
    > Zostalem spalowany i wrzucony do srodka,
    > wywieziono mnie kilka kilometrow i po poczestowaniu gazem
    > zostawiono na srodku pola.
    > 4 godziny zajelo mi trafienie do domu.
    > W tym czasie dzwonilem kilka razy na policje,
> [...]
    Tak jakby sam się prosiłeś.
    Ale nie zmienia to faktu, że możesz i powinieneś złożyć wizytę w np.
    Komendzie Wojewódzkiej, najlepiej z obdukcją. Skarga działa częściej niż
    piszą ci mądrzy od państwa policyjnego. Gdyby to było państwo policyjne to
    żaden z nich nawet by się nie zająknął na ten temat. A tak to są odważni
    gdy to nic nie kosztuje.
    --
    Komodor