  • 1. Data: 2005-02-06 01:59:09
    Temat: Re: Zona Urbana w GW
    Od: uranus <f...@T...interia.pl>

    brat_olin wrote:
    > Sie zastanawiam, czy bycie zona Urbana sprzyja zaufaniu?
    > W Wyborczej ogloszenie:
    >
    > "Ja Malgorzata Janina Daniszewska
    >
    > oglaszam
    >
    > ze wnosze pozew do sadu
    > cywilnego pozew o odszkodowanie
    > i zadoscuczynienie za naruszenie
    > moich dóbr osobistych

    Nazwisko osoby publicznej nie jest prywatne.

    > przez Instytut Pamieci Narodowej
    > i pana Bronislawa Wildsteina

    Powodzenia.

    Wildstein nie opublikowal listy. Nigdy jej nie nazywal lista ubekow. W
    dodatku lista byla jawna. Ciekawe na jakiej podstawie prawnej.

    > Dokonali oni tego poprzez spowodowanie
    > upowszechnienia listy nazwisk zawierajacych
    > moje szczególowe dane personalne

    Imie i nazwisko to szczegolowe dane? A skad wiadomo ze to ona?

    Typowe pieniactwo.

    > interpretowanej w moim otoczeniu
    > jako lista agentów SB.
    >
    > Narazili mnie przez to na utrate zaufania

    Czyjego?

    > niezbednego do pelnienia funkcji
    > prezesa i redaktora naczelnego
    > "Art & Business"
    > oraz utrate dobrego imienia."

    To lubie. Ze niby zaufanie jest dobrem nadprzyrodzonym. Nie trzeba go
    sobie wyrobic np NIEobecnoscia na liscie IPNu. A jezeli juz, to
    faktycznie, wielka szkoda.