  • Data: 2008-07-22 18:25:51
    Temat: Re: Zobowiązanie do zachowania tajemnicy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 21 Jul 2008, Justi wrote:

> [...]
    [...]
    > bez żadnych przeciwskazań??

    Odnoszę wrażenie że źle pytasz - to jest grupa .prawo ;)
    Pytanie czy "zobowiązanie czegoś zakazuje" NIE JEST tożsame
    z pytaniem czy "cokolwiek czegoś zakazuje".
    Niektóre działania są zabronione bez względu na to, czy
    jest jakaś umowa czy nie.
    Jak rozumiem Olgierd celowo podrzucil Ci wędkę ;)

    > czyli mam się jednak czego bać?
    > co musiałbym zrobić aby takiego czynu uniknąć?

    http://www.google.pl/search?num=100&hl=pl&safe=off&q
    =Ustawa+zakazie+nieuczciwej+konkurencji

    ...i tam np.:
    http://www.ochronainformacji.pl/index.php?option=com
    _content&task=blogsection&id=8&Itemid=38

    pzdr, Gotfryd