  • Data: 2009-07-13 18:04:33
    Temat: Re: Znowu te procedury...
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale jakie postępowanie? kpk, kpc, kpa???

    A czy to ma jakieś znaczenie? Sprawa jest cywilna, więc pewnie kpc.
    Gościu jest znanym ekspertem w pewnej wąskiej dziedzinie, znanym również z
    mediów, podobnie jak znane jest jego miejsce pracy. Sąd się naoglądał TV,
    wysłał wezwanie i ukarał. O ukaraniu zainteresowany też dowiedział się
    z ...mediów.
    Jeśli takie procedury się upowszechnią, to niebawem nie będzie chętnych do
    występu przed kamerami... :).

    Mnie trochę zdziwiły takie procedury, dlatego chciałem sobie posprawdzać.

    Pozdrawiam

    Czapla