  • Data: 2006-05-09 13:39:46
    Temat: Re: Znowu "panstwo prawa" Kutasa Gardockiego
    Od: karel <y...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    Arek arkadoo wrote:

    > Byla pomalowana farba.

    I co z tego ma wynikac, procz szyderstwa z urzednikow?
    Czy byla to jakas znecajaca sie farba?
    Gdzie tytaj "sedzia" dopatrzyl sie znecania?

    > Raczej przeganiali ja do urzedu, czy po
    > urzedzie wiec na pewno bylo to znecanie.

    tysiace rolnikow przegania swinie z klatek, wozow i chlewow codziennie.
    Dlaczego to przeganianie we wrocku jest znecaniem, a inne nie sa? Gdzie
    jest roznica powodujaca ze dzialacz opozycji jest kryminalista?

    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,wid,6677263,wiadomo
    sc.html?ticaid=1192f

    > P.S.
    > Stan swini okreslil biegly.