    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <qe7t75$n0p$1@node2.news.atman.pl> <AeLNE.47424$GD7.16363@fx11.ams1>
    <5d07bbb6$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <toSNE.58187$m5.44898@fx01.ams1>
    <5d07f822$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    <lVSNE.58190$m5.6452@fx01.ams1>
    <5d080bb6$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    <tbWNE.8853$kK7.7093@fx23.ams1>
    <5d08b29d$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <1f3OE.167927$BK.96975@fx13.ams1>
    <5d08d06e$0$535$65785112@news.neostrada.pl>
    <VJ4OE.44748$UQ2.29728@fx02.ams1>
    <5d08ddaa$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <FbfOE.166265$nU6.134054@fx14.ams1>
    Subject: Re: Zniszczyli ważne dokumenty z wypadku z Beatą Szydło
    Date: Wed, 19 Jun 2019 13:48:57 +0200

    dyskusyjnych:FbfOE.166265$n...@f...ams1...
    On 2019-06-18, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A te talerze to pojedyncze i jednostronne?

    Policzylem 2 strony, ale 1 talerz.
    W 2.5" dysku o grubosci ~1cm ...
    W razie watpliwosci - chyba juz sa takie dyski 2TB :-)

    >Aż tak wyżyłowane być nie mogą skoro ten jeden bit jest jednak
    >uzyskiwany powtarzalnie. Oznacza to, że jakies okno istnieje i są
    >jakieś
    >wcale nie aż tak małe marginesy od stanów słabo oznaczonych.

    Owszem, ale niekoniecznie da sie chocby 8 -bitowy przetwornik dolozyc.
    A przeciez ten stare dane musza byc tak slabe, zeby nie wplywac na
    odczyt nowych danych ...

    >Sama głowica chyba nie zawiara takiego 0/1 przetwornika, czyli pewnie
    >jest
    >analogowa a dalej to już byłaby kwestia jaki podczepi się
    >przetwornik.

    Co innego prosty dyskryminator, a co innego dokladny przetwornik.

    >Gorzej, że zwykle mniejsza = mniej czuła.

    Ale taka zwykla to czyta nowe dane :-)

    ope

    >Pewnie to ilustracja a niekoniecznie demonstracja możliwości.

    Zapewne, ale zauwaz w tekscie
    "Typical resolution of 30 nm can be achieved, although resolutions as
    low as 10 to 20 nm are attainable"

    A ja sie doliczylem podobnego rozmiaru bitu ...

    No dobra - byc moze pomysl czytania skasowanych danych zyskal druga
    mlodosc, i nawet jesli znow jest to trudne, to bylo to mozliwe juz po
    tym, jak pierwszy raz wydawalo mi sie trudne :-)

    J.